Ekonomický systém TRELL-NEXT pro Windows - kvalitní řešení i pro Vaši firmu.
15 let tradice, prověřená kvalita. Windows XP, Vista, Win 7, Win 8, Win 8.1, Win 10. Více než tisíc provozoven - prodejen, restaurací, trafik, samoobsluh, bazarů, půjčoven či dalších provozů nebo živnostníků a fyzických osob používajících fakturaci, účetnictví či sklad. Každý den je náš systém spolehlivě využíván v provozu po celé republice.
Nově je v systému TRELL-NEXT možnost propojit jej s platebními terminály od ČSOB. Více informací ZDE .
** EET PROVĚŘENO od 1.11.2016 PLNĚ FUNKČNÍ **
Podrobnosti a návody ZDE .
Cena kompletního systému již od 3990,- Kč.
Ceny od 3990,- Kč za instalaci odpovídají zlomku ceny srovnatelných produktů. Naši programátoři pracují nepřetržitě na vylepšení systému tak, aby vyhovoval pro libovolný hardware a lze se též individuálně domluvit na úpravách pro netypické konfigurace. Naším cílem je produkt, který si vyzkoušíte a oblíbíte pro jeho uživatelskou jednoduchost a velmi kvalitní rozhranní. Nemáme reklamy, lidé si nás doporučují mezi sebou na základě zkušenosti, což považujeme za tu nejlepší reklamu.
Systém TRELL ukládá data pouze do počítačů zákazníka. Tedy nehrozí, že o data přijde při výpadku cloudových úložišť,
k čemuž již u jiných systémů došlo, ani nehrozí žádný únik toho nejcennějšího, tedy vašich dat z provozovny. Vaše data jsou
vaše a leží jen u vás. Případně si můžete sami nakonfigurovat, kam a jak je zálohovat.
V systému TRELL-NEXT lze aktivovat modul "Elektronická evidence tržeb - EET".
Kliknutím na obrázek níže zobrazíte podrobné informace o EET.
Informace pro stávající i nové zákazníky TRELL-NEXT ohledně EET
ZDE .
Nastavení v souvislosti se zavedením druhé snížené sazby DPH od 1.1.2015 (sazba DPH 10%) lze provést dle postupu
ZDE .
Podání kontrolního hlášení exportovaného v XML z Kasy i Fakturace lze provést dle postupu
ZDE .
Níže jsou vzory textů pro povinné označení provozovny zapojené do EET. Většiny provozoven se týká verze A.
Pokladna s tiskem paragonů vázaná na sklad včetně EET - elektronická evidence tržeb,
zboží se odečítá ze skladu včetně složených výrobků, nastavitelné doklady i výstupní sestavy pro plátce i neplátce dph
určené pro zpracování v podvojném účetnictví i daňové evidenci,
zpracování obalů (např. lahví s odlišným DPH provázaných s kartami, kartónová balení po více kusech),
systém ekologické likvidace a poplatků, provázání mezi všemi moduly,
bodový i multi level systém v rámci věrnostního systému, magnetické slevové karty nebo EAN kódy s vlastním generátorem.
Fakturace s generováním faktur v PDF a HTML formátu pro rozesílání
v elektronické podobě, Skladová evidence podpora elektronického obchodu, (příjem, výdej, převod
zboží až 10 poboček - neomezený počet skladů), rozsáhlý systém
uzávěrek, přehledů, podpora čteček a tisk čárového kódu, Fakturace s odebíráním zboží ze skladů - knihy
faktur (automatické doplňování opakujících se údajů v dokladech),
v pokladně uzávěrky podle směn, možnost propojení až 10 pokladen Online po síti,
Restaurace s tiskem pokladních bloků a neomezeným počtem stolů. Obsluha též bez použití myši.
Protokolování veškerých operací obsluhy, široká administrátorská a kontrolní práva. Uzávěrky, Inventury.
Plná podpora dotykového displeje i čteček čár. kódu. Bazar a Zastavárna s evidencí zboží, osob
a specializovaným prodejem mobilních telefonů. Modul Půjčovna s kasou a prodejem, rozšířený modul Ubytování,
též podpora EUR. Kontrolní hlášení DPH. Uzávěrky a sestavy, které jsou generovány jednotlivými moduly,
lze bez problémů zpracovávat též nezávisle v rámci libovolného podvojného účetnictví, též exporty a importy v CSV.
Hromadná korespondence a hromadné rozesílání e-mailů dle seznamu, možnost kompletního generování PHP e-shopu TRELL,
ve vyšších verzích Client Server neomezený počet provozoven se vzdáleným dohledem bez nutnosti pevné IP adresy.
Dvouměsíční verze na vyzkoušení v reálném provozu na vyžádání e-mailem.
Hlavním přínosem nasazení systému do prodejny či restaurace (ale i půjčovny, nebo bazaru) je absolutní kontrola nad obsluhou i pohyby hotovosti a zboží. Přihlašování do systému je jménem a heslem obsluhy a každé přihlášení se ukládá pro případnou kontrolu majitele firmy či provozního. Výhodou je možnost kdykoliv i zpětně zkontrolovat tržby, zisky, zůstatky, podezřelé operace (slevy, změny cen, výkupy) a jakékoliv skladové či prodejní sestavy vyfiltrovat podle data a času, přihlášené obsluhy, zpracovávaného skladu, kategorie zboží a mnoha dalších možností. Zákaz zobrazení nákupních cen a možnost zablokovat obsluze s nižšími právy cokoliv kromě prodeje na kase je uživateli velmi ceněna.
Nejprodávanější moduly Kasa se Skladem využívají každým dnem stovky maloobchodních prodejen - drogerie, potraviny,
samoobsluhy, trafiky, elektro, železářství, prodej PC, součástek a prakticky každý, kdo potřebuje v prodejně tisknout paragony,
odečítat zboží ze skladu a mít přesnou kontrolu nad stavem zásob i tržbami.
Kompletní obsluha kasy je zkratkovými klávesami bez použití myši, případně programovatelnou klávesnicí a čtečkou čárového kódu (není nezbytná - provoz je optimalizován jak na čtečku tak na ruční vkládání kódu či listování).
Zvětšený náhled se zobrazí po kliknutí na obrázek nebo ZDE.
V systému je nadstavbový modul Dotyková obrazovka "PREMIUM" s doplatkem 2000,- Kč.
Uživatelsky lze nastavit texty, barvy, slevy, stoly atd. Nastavit jídelníček či část nejvíce opakovaného prodejního sortimentu.
Modul lze obsluhovat jak dotykovým rozhranním tak i bez něho prostřednictvím myši. Koncepce vychází z nejpoužívanějších dotykových systémů, přínosem je možnost jednoho větvení navíc (menu, podmenu).
Zvětšený náhled se zobrazí po kliknutí na obrázek nebo ZDE.
Pro objednávku systému či rozšířený upgrade s vylepšenými funkcemi volejte číslo :
> 606 244 216 <
Trell@atlas.cz
Aktualizovaná verze každých 14 dnů po dobu jednoho roku zdarma ke stažení je v ceně produktu.
Intuitivní a snadná obsluha. Automatické přepočty částek, nastavitelné sazby DPH.
Opakující se údaje jsou doplňovány automaticky. Možnost generování a práce s čárovým kódem, tisk štítků EAN.
Podpora pokladních zásuvek a zákaznického displeje.
Systém je prověřen reálným každodenním provozem ve více než 1000 provozovnách a instalacích po celé republice.
Pro stažení trial dvouměsíční verze pro neomezené testování systému klikněte zde.
Nejvyšší poměr výkon/cena na trhu. Budeme rádi, když se o tom přesvědčíte sami.
Kompatibilita s formáty Office - export skladů, odběratelů, uzávěrek a dalších dat do souborů s pevnou
strukturou.
Moduly prošly za necelé desetiletí mnoha změnami, které vycházely z přání
a potřeb našich uživatelů. Výsledný systém je podle názoru mnoha uživatelů tím nejlepším, co lze ve střední cenové kategorii nabídnout.
Program byl pečlivě testován a naším cílem je absolutní spokojenost našich zákazníků a bezúdržbový provoz. Systém automatického zálohování dat i systém bezpečnosti přístupu se v mnohaletém provozu velmi osvědčil jako stabilní a bezpečný. Při práci s daty jsme se snažili, aby byly všechny důležité informace kdykoliv přístupné a opakující se údaje se doplňují automaticky. Inteligentní doplňování údajů (data, čísla, starší texty záznamů) nesmírně ulehčuje práci. Snažili jsme se vyvinout systém, se kterým bude radost pracovat.
Vyzkoušejte si demoverzi. Vytvoříte si představu, co ve skutečnosti znamená, když se řekne "Uživatelsky přívětivý".
Demoverze je ke stažení volně bez registrace (cca 5 minut stahování přes modem).
Objednat plnou verzi je možné prostřednictvím e-mailu TRELL@atlas.cz nebo telefonicky na čísle 606 244 216. Pro registraci je nutné Vaše IČ, fakturační adresa a přesný název firmy tak, jak bude uveden v dokladech. Vaši objednávku vyřídíme obratem - zašleme fakturu s úhradou převodem a po jejím uhrazení nebo zaslání pdf od banky obratem zasíláme e-mailem autorizační klíč pro plnou funkčnost programu a doklady poštou na Vaši adresu.
V ceně produktu je též průběžná aktualizace po dobu 12 měsíců, kdy lze zdarma stáhnout upgrade z www.TRELL.cz.
Trell@atlas.cz
Pokud ještě nemáte E-shop na Vašem webu, který přináší často větší obrat než klasická prodejna,
umožňuje zákazníkům vybírat zboží včetně obrázků a popisek přiřazených kartám v systému TRELL, pak není nic snažšího
než generovat E-shop přímo ze systému TRELL jediným kliknutím. Prezentaci vám vytvoříme a E-shop na webu oživíme za 1500,
programový modul E-shop v systému TRELL stojí 2990,-. Za tuto cenu získáte trvale vlastní profesionální E-shop k systému TRELL.
Nová PROFI verze E-SHOPu s objednáváním a generováním z TRELL za 2990,-
** ZDE ukázka **
Kliknutím na obrázky se zobrazí jednotlivé funkční e-shopy. Rádi Vám i s Vaším e-shopem vyjdeme vstříc.
Pro kontrolu vzdálených poboček v síti je výhodné použít program pro vzdálenou správu
- bližší info ** ZDE **
Proč je TRELL tak levný ? Více se dozvíte ** ZDE **
V souvislosti se změnou DPH plánovanou od 1.1.2017 (v restauracích z 21% na 15%) doporučujeme stáhnout
upgrade
systému ZDE a přeinstalovat Vaši instalaci.
Podrobný postup s obrázky je ZDE.
V nové verzi je možno provést přecenění celých skladů při změně DPH (nikoliv kartu po kartě)
a lze nastavit zaokrouhlení prodejních cen s DPH či bez podle přepočtu a to na celé částky či na desetihaléře.
Před změnou sazby je nutné ukončit rok a vytisknout všechny sestavy včetně stavu skladů k 31.12.
Před přeceněním doporučujeme uložit zálohu na Flash disk.
Podrobný postup (princip) změny je jako instruktážní film
ZDE poslední položka dole "Změna sazby DPH".
DPH sazbu lze změnit v nastavení DPH (Skladová evidence, tlačítko "Sazby DPH" nebo v Účetnictví, Přiznání k DPH,
tlačítko "Sazby DPH") a tím se změní přepočty ve všech modulech.
Sklady lze dodatečně přecenit podle nových DPH, kdy se ve všech kartách nahradí původní sazba novou DPH.
Od 1.1.2009 je nutné v modulu Bazaru a komise (pokud jej využíváte) evidovat doplňující údaje dle povinnosti vyplývající ze zákona 253.
U dodavatelů se evidují údaje vyžadované zákonem takto: V kolonce Rodné číslo se vypisuje rodné číslo + místo narození,
v kolonce Obč.: se vypisuje číslo obč. průkazu + kdo vydal + kdy vydal (je nutné zkracovat názvy) + údaj o pohlaví zapisovat jen při pochybnostech,
je automaticky známý ze jména, národnost je nutné předvyplnit v textu s podmínkami komisní smlouvy jako česká, v případě jiné se škrtá a vypisuje ručně.
Případné první napojení a zprovoznění u nových instalací (pokud má zákazník jakýkoliv technický problém) je zcela zdarma.
Program je bezúdržbový, tedy k žádnému dalšímu napojování či servisu programu není důvod. Obvykle systém funguje
i přes deset let bez jakéhokoliv zásahu.
Pokud se ale například mění PC a zákazník nemá svého IT, aby dle instrukcí licenci přeinstaloval,
pak lze samozřejmě objednat vzdálené napojení a to za cenu 500,- Kč za půl hodiny (obvyklý zásah a přeinstalace trvá hodinu).
Stejná cena je za jakékoliv jiné napojení či práci nad rámec prvotní instalace, po havárii Windows, zásahu bleskem nebo
při chybách obsluhy a jejich analýze.
V současné době zřizujeme rošíření servisních středisek pro následující kraje :
Moravskoslezský kraj (Ostrava)
Zlínský kraj (Zlín)
Pardubický kraj (Pardubice)
Liberecký kraj (Liberec)
Karlovarský kraj (Karlovy Vary)
Podmínkou pro certifikaci střediska je znalost systému TRELL a především rutinní znalost Windows,
telefonická a e-mailová dostupnost a časová flexibilita, slušné a vstřícné jednání, alespoň dva roky existence servisu.
Výhody plynoucí ze spolupráce jsou navázání prodeje hardware na systém TRELL (dotykové monitory, PC, tiskárny)
a servisní činnost systému TRELL v dané lokalitě a návazné služby.
V případě zájmu o certifikaci nás prosím kontaktujte na trell@atlas.cz a vše upřesníme.